Skip to main content
Premios Mestre Mateo

AS SERIES DE ‘VOZ AUDIOVISUAL’ LIDERAN NAS SÚAS HORAS DE EMISIÓN

As series de Voz Audiovisual lideran as cifras de audiencia no prime time. «Padre Casares» arrasou na noite do luns, cun 25,3% de share e 253.000 espectadores de media. Na noite do martes, «Matalobos» fixo o propio cun 20,1% e 205.000 incondicionais. As dúas produccións figuran entre as series de ficción nominadas na presente edición dos Premios Mestre Mateo 2009.

Esta semana, Padre Casares impúxose de novo a toda a oferta televisiva do prime time do luns. A serie de Voz Audiovisual é, por tercer ano consecutivo, a favorita dos espectadores da Televisión de Galicia. Con picos de audiencia do 30% e máis de 300.000 espectadores, e unha audiencia acumulada de 410.000 persoas, a emisión desta semana aportou ao share diario da cadena 3,3 puntos. A cuota do día da canle foi do 16,3%.

 

Este luns, a producción galega tivo máis espectadores que El Peliculón de Antena 3, que fixo un 16,5% de share; a serie C.S.I. (Telecinco), cun 12,1%; o retorno de Pelotas a TVE, cun 11,3%; Callejeros (Cuatro), cun 7,2%; e empatadas no derradeiro posto cun 3,2% de cuota de pantalla, a película de La 2 e o programa Generación Ni-ni (La Sexta).

 

Pola súa banda, Matalobos liderou a noite do martes en Galicia. Cunha audiencia acumulada de 360.000 espectadores e picos de ata un 24% de cuota de pantalla, a aportación da emisión ao share diario da canle foi de 2,7 puntos. A cuota diaria da TVG foi do 12,9%.

 

Matalobos superou con cifras ofertas tan fortes como Gran Hermano (Telecinco), cun 18,7%; Españoles en el mundo (TVE 1), cun 17,8%; House (Cuatro), cun 10,2%; Los protegidos (Antena 3), cun 9,3%; ou o cine de La Sexta e La 2, cun 6,2% e 1,9% respectivamente.

Máis información da serie en: www.padrecasares.com y www.matalobosaserie.com